Zwiększenie przepustowości w transporcie międzynarodowym


Ograniczenia zdolności w transporcie międzynarodowym dotykają kilka obszarów na świecie, a powodem jest wciąż rosnąca praktyka globalnego zaopatrzenia. Z raportu Izby Handlowej Stanów Zjednoczonych z 2003 roku wynika, że ​​każdy większy port kontenerowy w USA podwoi wielkość obsługiwanych ładunków do roku 2020, przy czym niektóre porty na wschodnim wybrzeżu potroją swoją wielkość, a niektóre porty zachodniego wybrzeża zwiększą ją aż czterokrotnie. Ponadto Chiny wywierają presję na pojemność statków oceanicznych na określonych szlakach handlowych. Zwiększone wysiłki w zakresie bezpieczeństwa również grożą zakłóceniem płynnego przepływu towarów i zwiększeniem zatorów w krytycznych punktach globalnej sieci transportowej. To wszystko wpływa na brak płynności z jakim zmaga się transport międzynarodowy. Busy do Niemiec.

Ograniczenia przepustowości występują w terminalach towarowych, portach morskich, węzłach przewoźników samochodowych i lotniskach, a także na drogach, liniach kolejowych, drogach lotniczych i drogach wodnych. Lądowe połączenia transportowe, przykładowo przewozy do Niemiec, które zapewniają krajową dystrybucję lądową, mogą potęgować problemy z zatłoczeniem portów morskich, gdy nie odbierają one importowanych towarów na czas. I odwrotnie, nieefektywne operacje portowe, przykładowo przewozy do Holandii, mogą zwiększyć ilość czasu i koszty wymagane przez przewoźników lądowych na odebranie ich ładunków.

Polecane: otwieranie domów Gdańsk.